Skip to content

Frequently Asked Questions

Return and recycling of packaging

Meie poolt transpordiks kasutatud pakendeid (s.h. lainepappkastid, paberkotid ja mullikile) saab tagastada meie lattu aadressil Taevavärava tee 6b, Lehmja küla, Rae vald 75306, kus need üle kontrollitakse ja sobivusel uuele ringile saadetakse.

Meie ladu on avatud tööpäeviti (E-R) kell 8:30-17:00.

You can find information on where to return different types of packaging in Estonia: https://kuhuviia.ee/

Payment terms

We use the Montonio payment brokerage service, which makes the payment experience as smooth and easy as possible.

  • Bank links
  • Credit and debit cards
  • Modena Pay Later (Only in Estonia)

Best before expired

Meie kaubavalikust leiad tooteid, mille “parim enne” on lähenemas või juba möödunud ning tooteid, mille minimaalse säilivusaja lõpp ei lähene veel pikka aega. Tähtis on teada, et toatemperatuuril säilitavatel toodetel on “parim enne” lihtsalt tootjapoolne soovitus.

Toit on täiesti söödav ja tavaliselt ka maitseomadustelt sama hea pikalt peale “parim enne” tähtaega. Paljud ajavad “parim enne” segamini “kõlblik kuni” tähtajaga. Loodame, et üha enam tarbijaid mõistavad märgiste erinevusi, et vähendada toiduraiskamist.

Parim enne: on tootja soovitus ja annab mõista, kui kaua säilib toode täpselt sama maitse ja kvaliteediga kui valmistamise ajal. Enamasti säilib aga toote kvaliteet aastaid pärast tähtaja lõppu. Kõlblik kuni: nagu nimigi ütleb, on see kuupäev, mil toode on hiljemalt tootja poolt kasutamiseks ette nähtud ning seda ei tohi pärast märgitud kuupäeva enam müüa ega süüa. Märgistust kasutatakse kiiresti riknevatel toiduainetel näiteks piima- ja lihatooted. Sumena ei müü “kõlblik kuni” tooteid.

Where is my order?

After placing the order, the goods will reach you within 1-3 working days (2-5 working days in Finland). In exceptional cases, it may take up to 5 working days (7 working days in Finland).

Can I change my order?

Unfortunately not. In order for you to receive your package as soon as possible, we process it immediately after confirmation.

Incorrect order

If you received the wrong product(s), please contact our customer service at klienditugi@sumena.ee
Be prepared to answer:

  • Order no.
  • What products were missing
  • What products were surplus
  • Picture of wrong product

How do I receive the goods?

Delivery options include:

  • DPD parcel machine
  • Itella Courier
  • Smartpost parcel machine
  • Omniva parcel machine
  • Tulen ise järgi (Taevavärava tee 6b, Lehmja küla, Rae vald 75306, boks number 4.)

Can I pick up the package yourself?

Tellimustele saab järgi tulla tööpäeviti (E-R) kell 8:30-17:00. Taevavärava tee 6b, Rae vald, Harjumaa 75306, boks number 4.  NB! Palun oota ära kinnitus e-kiri, et tellimus on komplekteeritud.

Did not receive a confirmation email

If you did not receive a confirmation email that the order has been processed or that the order has been completed (up to 3 working days), please check your spam and, if necessary, contact our customer support at klienditugi@sumena.ee

Promo code?

We occasionally run promo code campaigns on social media and/or send with the newsletter. Keep an eye out! You can join the newsletter using the form at the top of the front page or before paying, on the purchase registration page.

Telli uudiskirjaga eksklusiivseid pakkumisi ja saa -10% allahindlust esimesele ostule
en_GB