1. Toote lisamine Ostukorvi

1) Veebipoes on tooted jagatud tootekategooriatesse (nt „Kuivained“), millel on omakorda alamkategooriad (nt „Jahud“). Tootepildil klikkides avaneb täpsem tootekirjeldus. Leidke endale sobiv toode ja lisage see ostukorvi, vajutades „Lisa korvi”.

2) Sobiva toote leidmiseks võite kasutada ka otsingut. Kirjutage otsingumootori lahtrisse märksõna või tootenimi ning oodake tulemuste avanemist alla lahti tulevad kastis või vajutage “OTSI”. Teile kuvatakse tooted, mis võiksid vastata antud otsingukriteeriumile.

3) Oma ostukorvi sisu ja maksumust saate vaadata, liikudes kursoriga paremal üleval asuvale “Ostukorvi märgile“.

4) Ostukorvis saab koguse lahtril vastavalt noolega kas üles või alla vajutades muuta koguseid. Ostukorvist on võimalik tooteid eemaldada, vajutades ristikujulisele ikoonile.

2. Ostutehingu vormistamine

1) Avatud ostukorvis näete valitud tooteid, kogust ja hinda. Edasi liikumiseks vajutage nupule „MINE KASSASSE“.

2) Arvelduseks sisestage korrektsed andmed ostu sooritaja kohta (nimi, telefon, aadress, e-posti aadress), seejärel näete kauba maksumust ja hinda. 

3) Valige makseviis. Kasutame Modena makselahendust, mille abil saate tellimuse eest tasuda kõikide Eestis kasutatavate pangalinkidega.

4) Nõustuge Müügitingimustega ning kinnitage tellimus, vajutades nuppu „ESITA TELLIMUS“.

5) Tellimuse esitamisega loetakse müügitehing sõlmituks, ekraanil kuvatakse tellimusarve. Tellimusarve saadetakse ka kliendi poolt sisestatud e-posti aadressile. Manustesse tuleb ka eraldi arve .pdf dokumendina.

3. Tellimuse eest tasumine

Kasutame www.maksekeskus.ee makselahendust, mille abil saate tellimuse eest tasuda kõikide Eestis kasutatavate pangalinkidega.

Tellimust hakatakse täitma alles pärast makse teostamist ja raha laekumist Sumena OÜ arveldusarvele.

4. Kauba kohale toimetamine

Ostudele alates 17,99€ kehtib tasuta transport Ostja lähimasse või valitud postiasutusse või pakiautomaati. Keskmine tarneaeg 1-3 tööpäeva Eesti sisestel pakiautomaadi tellimustel. Juhul, kui toode on jäänud järeltellimusse (ettetellimus), siis täpsusta kauba ooteaeg üle klienditeenindajaga – klienditugi@nutiroog.ee.

Kui tellimuse sooritamise ja selle täitma asumise vahepeal on toimunud mistahes põhjusel muutus tarneajas, teavitame Ostjat esimesel võimalusel tarneaegade muutusest e-posti või telefoni teel.

5. Toodete tagastamine ja pretensioonide esitamine

Sumena OÜ vastutab veebipoes nutiroog.ee müügil olevate toodete nõuetele vastavuse ja puuduste eest. Pretensioonide esitamise tähtaeg on kaks aastat (vt „Müügitingimused“). Ostjal on õigus pöörduda oma huvide kaitseks Tarbijakaitseametisse.

Sumena OÜ on alati huvitatud probleemile kiire ja mõlemaid osapooli rahuldava lahenduse leidmisest. Palume pöörduda meie klienditeeninduse poole klienditugi@nutiroog.ee koos leiame lahenduse!

6. Konfidentsiaalsus

Sumena OÜ ei levita Ostja isikuandmeid kolmandatele osapooltele, v.a info logistikafirmale, mis on vajalik kauba sihtkohta toimetamiseks.

Ostjal on õigus nõuda oma andmete kustutamist nutiroog.ee andmebaasist.

7. Kontakt

Kõikide küsimuste, murede ja rõõmude korral palume võtta meiega ühendust klienditoe e-posti aadressil klienditugi@nutiroog.ee. Kirjadele vastame 24 tunni jooksul.

et